Ledig undervisningsstilling i gartnerfag (oppdatert)

Stillingstittel: Undervisningsstilling i gartnerfag
Frist: 03.04.2024 Snarest
Ansettelsesform: Fast

Natur videregående skole er en yrkesfaglig privatskole i Oslo med utdanningsprogrammet naturbruk. Det er en unik skole på Lindeberg (ved Ikea) med historikk helt tilbake til 1886.

Det er en liten skole med lærere og elever som jobber kreativt, utforskende og praktisk, med blikk for hva naturbasert læring er nå og i framtiden.

Om stillingen:

Vi lyser ut en 80-100% undervisningsstilling i gartnerfag med oppstart 01.08.2024. Stillingen omfatter undervisning i fagene produksjon og tjenesteyting, forvaltning og drift og noe innen yrkesfaglig fordypning og kontaktlæreransvar.

Arbeidet:

Vi ser etter deg som har lyst å drive utviklingen av gartnerutdanningen videre med den høye kvaliteten vi har i dag og som er tilpasset det bynære.

Vi har mange samarbeidspartnere og prosjekter som krever god oversikt og kompetanse i et bredt innhold i gartnerfaget. Undervisningen er konsentrert på tre dager i uka.

Kvalifikasjoner:

–         Universitet/høgskoleutdanning eller annen relevant bakgrunn innen gartnerfag
–         Godkjent undervisningskompetanse
–         God IKT kompetanse
–         Gode skriftlig og muntlig norsk kunnskaper
–         Du har høy relasjonskompetanse og et positivt elevsyn
–         Har førerkort klasse BE og D1

Personlige egenskaper:

–         Du er fleksibel
–         Du er kreativ og har evne til å skape og gjennomføre prosjekter
–         Du en god og trygg klasseleder og motiverer elevene i læringsarbeidet
–         Du har høye ambisjoner på elevenes vegne
–         Du trives med å undervise unge voksne og voksne elever og har evne til å tilpasse undervisningen til en blandet gruppe
–         Du deltar aktivt i samarbeid og utviklingsarbeid ved skolen

Skolen har pensjonsordning i Statens pensjonskasse og tilsettinger skjer etter gjeldende avtaleverk.

For ytterligere informasjon om skolen, se vår hjemmeside: https://natur.vgs.no

Hvis du har spørsmål kan du kontakte rektor Hilde Norvalls, tlf. 91817567.

Du kan sende din søknad til rektor@natur.vgs.no. Søknadsfrist: 03.04.2024 Snarest

Vi ønsker deg velkommen som søker hos oss!

Finn annonse: