Vi er 9 stk. her på Natur VGS som har startet elevbedrift. Vi tilbyr alt av natur og skogpleietjenester. Inkludert andre småjobber som snømåking og lignende.
Vi er en ungdomsbedrift som selger produkter/tjenester rettet mot hest men vi selger også produkter som nøkkelringer som ikke er rettet mot hest.
Hundeklassen på Natur vgs🐾 Kontakt oss på Instagram eller Mail NaturligHundelivUB@gmail.com

Nature of Games UB

Vi er et spillselskap som er i utviklingsfasen av ett spill.
Vi er en ungdomsbedrift på Natur VGS, som selger klær, munnbind, deksler, kaffekopper Osv. Vi produserer ikke klærene selv, det gjør Teespring.com
Vi er elever ved Natur vgs. Vi tilbyr forskjellige tjenester som skjødsel, enkel plantegning, beplantning, beskjæring, og diverse egne produkter. Følg oss gjerne også på Instagram, Facebook, og Tiktok for litt mer innblikk i vår grønne hverdag!