Det er SÅ hyggelig å se igjen tidligere elever!

I dag kom Tanja Kahrs innom, hun gikk Vg2 hund og var russ i 2013. Hun sier at hun er glad for at hun valgte å gå på Natur vgs. Karakterene bedret seg og hun fikk anledning til å velge hund på Vg2 (Familien til Tanja holder på med oppdrett).
Tanja har valgt en karriere i Luftforsvaret. Hun har gjennomført førstegangstjeneste på Kolsås i Bærum, deretter Befalskole på Kjevik ved Kristiansand S. I dag jobber hun som UB korporal på Gardermoen og er ferdig utdannet Sersjant til jul.
Tanjas ønske er å jobbe som avdelingsbefal på Kolsås etterhvert. Hun sier hun har lært veldig mye, både om seg selv, faglig + at hun har fått ledererfaring. Hun anbefaler andre å velge en karriere i Forsvaret. Da får du dekket utdannelsen din og du kombinerer studier med arbeid og får mye variasjon og øvelser i hverdagen. Vi ønsker Tanja lykke til med videre valg og takk for at du kom på besøk 🙂